ششمین مرحله طرح آمایش و آموزش مربیان ووشو برگزار شد

مطالب مربوط

ششمین مرحله طرح آمایش و آموزش مربیان ووشو برگزار شد

  • نمايش اخبار
 
عنوان خبر:
خلاصه خبر:

ششمین مرحله طرح آمایش و آموزش مربیان ووشو برگزار شد

ششمین مرحله طرح سراسری آمایش استعدادیابی و دوره آموزش استعدادیابی مربیان ووشو در شهرستان دامغان برگزار شد.

۱۳۹۳/۰۸/۱۷


به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، ششمین  مرحله طرح آمایش استعدادیابی و دوره آموزشی استعدادیابی سطح مقدماتی در استان سمنان شهرستان دامغان با حضور دکتر تنباکوساز، رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون، نبوی رئیس هیات ووشو سمنان و مسئولین تربیت بدنی اداره کل ورزش و جوانان و مربیان استان در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان دامغان برگزار شد که کلیه مربیان در این دوره آموزشی دو روز با روش های نوین استعدادیابی در این رشته آشنا شدند.

در این کلاس آموزشی که با حضور 15 مربی برگزار شد، آزمون های سنجش و نحوه سنجش با استفاده از ابزار آنتروپوتری و تست های انعطاف پذیری و چابکی بصورت عملی به کلیه مربیان آموزش داده شد.

سپس در روز دوم  100 نوجوان در گروه سنی 8 تا 12 سال که از طریق اطلاع رسانی توسط هیات استان در مطبوعات ورسانه ها و آموزش و پرورش، معطل شده بودند حضور بهم رسانده که توسط مربیان شرکت کننده در این دوره، از کلیه شرکت کنند گان آزمون سنجش استعداد یابی اخذ شد.

این آزمون شامل 8 متغیر اندازه گیری شامل:

  1. وزن 2- قد 3- نسبت طول بالا تنه به پائین تنه  4- پهنای استخوان بازو و پا 5 - انعطاف پذیری پای راست و چپ  6 - انعطاف پذیری تنه به پشت و جلو 7- نردبان چابکی 8- آزمون پرش عمودی

افراد برگزیده از این آزمون ها پس از بررسی نهایی به مربیان تراز اول استان معرفی و آموزش های آنها تحت نظارت هیات ووشو استان سمنان قرار می گیرد.

 

تاریخ ارسال: پنج شنبه 22 آبان 1393 ساعت: 9:25 |تعداد بازدید : 700 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: