کلنیک تخصصی بهسیما قهرمان لیگ ووشو نوجوانان هرمزگان شد

مطالب مربوط

کلنیک تخصصی بهسیما قهرمان لیگ ووشو نوجوانان هرمزگان شد

کلنیک تخصصی بهسیما قهرمان لیگ ووشو نوجوانان هرمزگان شد

هفته پایانی اولین دوره لیگ ووشو نوجوانان هرمزگان در بندرعباس برگزار و کلنیک تخصصی بهسیما قهرمان شد.

۱۳۹۳/۰۷/۲۸


به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در مرحله نیمه نهایی اولین دوره لیگ نوجوانان هرمزگان (جام امیدهای آینده) که در محل خانه ووشو بندرعباس برگزار شد، ابتدا کلنیک تخصصی بهسیما با نتیجه 10 بر 3 از سد تیم امواج طلایی خلیج فارس گذشت. در دیدار دوم صدف بندر کوهستک در یک بازی حساس و نزدیک با نتیجه 7 بر 6 حافظلان حریم ولایت حاجی آباد را از پیش رو برداشت و در نتنیجه بهمراه بهسیما به فینال راه یافت.


قبل از فینال، امواج طلایی و حاجی آباد در مرحله رده بندی با یکدیگر به رقابت پرداختند که حاجی آباد توانست با یک بازی یکطرفه با نتیجه 11 بر 2 نتیجه را به سود خود به پایان برساند و عنوان سومی را از آن خود کند.

در عصر همان روز در مرحله  فینال بهسیما و صدف به میدان رفتند و در نهایت کلنیک تخصصی بهسیما با نتیجه 8 بر 5 بازی را از حریف کوهستکی خود برد و قهرمان این دوره شد. صدف بندرکوهستک عنوان نائب قهرمانی اولین دوره لیگ نوجوانان هرمزگان را بدست آورد و در نتیجه پرونده این رقابت ها  در سال 93 بسته شد.


این رقابت ها با حضور 8 تیم از سراسر استان بصورت متمرکز بمدت 8 هفته در محل خانه ووشو بندرعباس برگزار شد و در نهایت کلنیک تخصصی بهسیما به مقام قهرمانی رسید و صدف بندر کوهستک و حافظان حریم ولایت حاجی آباد دوم و سوم شدند.

 
منبع : www.iranwushufed.ir

تاریخ ارسال: پنج شنبه 1 آبان 1393 ساعت: 12:45 |تعداد بازدید : 550 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: